Contact

Info

Hoe ons te contacteren?

info@boardsandblooms.be

@_boardsandblooms_

 
 
 
 

Frequently Asked Questions

Bestellen

Hoe moet ik bestellen?


Je kan je bestelling doorgeven via een bericht hier boven of via e-mail. (info@boardsandblooms.be)



Voor hoeveel personen kan ik bestellen?


Er is geen maximum. We nemen bestellingen aan vanaf 4 personen.



Hoe groot zijn de porties?


Wij rekenen onze porties als hapje. Wil je een bord als maaltijd gebruiken dan bestel je best voor een aantal personen extra.



Kan ik mijn dip kiezen?


Wij hebben bij elk bord een standaard dip, maar je kan zeker een andere voorkeur doorgeven.

ons assortiment: groene pesto, rode pesto, aioli, guacamole, hummus paprika chili, hummus klassiek, hummus pikant, hummus mango kokos, hummus tomaat basilicum, hummus Marokaans, kaasdip mosterd honing, kaasdip groene pesto, kaasdip smokey paprika, tapenade sweet pepper, tapenade groen, tapenade zwart, tapenade pikant, cocktail, mosterd, curry.



Wanneer moet ik bestellen?


Je kan ten laatste 24u op voorhand je bestelling doorgeven.



Kan ik mijn bestelling nog annuleren?


Je kan je bestelling ten laatste 48u op voorhand annuleren.


Leveren

Wordt mijn bestelling geleverd?


Ja, wij leveren al onze producten.



Waar kan ik mijn bestelling laten leveren?


We leveren in Vlaanderen en Noord-Brabant.



Kan er op een camping of vakantiepark geleverd worden?


Zolang er iemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen kan dat.



Om hoe laat komen jullie leveren?


We proberen bij levering rekening te houden met het uur dat u verkiest.



Worden er bij levering vervoerskosten aangerekend?


Wij rekenen 20 cent per kilomerer vanaf ons adres adres in noord-Antwerpen. We berekenen onze route via Google maps.



Kan ik een bestelling plaatsen als cadeau?


Ja, laat even weten dat het een cadeau is en dan brengen wij je verrassing graag.


Betalen

Hoe moet ik betalen?


Als je je bestelling hebt doorgegeven mailen we een bestelbon door. Je kan er dan voor kiezen het bedrag over te schrijven of met bancontact te betalen wanneer we leveren.



Krijg ik mijn geld terug bij een annulering?


Is je bestelling minstens 48u op voorhand geannuleerd dan krijg je het volledige bedrag terug.


Overige

Hoe lang zijn de producten houdbaar?


Wij gebruiken uitsluitend verse producten. Daarom raden we aan om je bestelling zo snel mogelijk na levering te consumeren of fris te bewaren. Zo blijft het fruit en de groenten vers en begint de kaas en het vlees niet te zweten.



Wat met de borden waar het eten op ligt?


Deze mag je houden!



Zien de foto's er exact het zelfde uit als wat ik zal krijgen?


Je bestelling kan afwijken van de foto's o.a. door seizoensgebonden producten.



Kan ik allergieën doorgeven?


Ja, laat het ons zeker weten als je gasten verwacht met allergieën zodat we bepaalde producten kunnen vermijden.



Is het mogelijk om een glutenvrije bestelling te plaatsen?


Wij werken in een ruimte met gluten. We kunnen deze proberen vermijden, maar er is geen 100% zekerheid.